Pagina's

zondag 13 april 2014

KCW: The end en zondagse chocoladetaart bij schemerlicht

De laatste dag van de KCW... Zieke en/of tanden krijgende kindjes en een zieke vriend zorgden voor het niet afwerken van het lijstje, maar toch ben ik tevreden met het resultaat. Ik was productiever (op naaivlak) dan anders, en dat is toch de bedoeling.
Deze keer een heel eenvoudig kleedje, het eenvoudigste bovenstuk en dito rokdeel uit svdhz.
Het kleedje sluit met een blinde rits. De stofjes zijn erg licht, dus voerde ik het kleedje volledig.



Ik kleefde met vliesofix een accentje van de stof met print op het bovenstuk, om het grote gele vlak te breken.

 


We bakten vandaag ook een chocaladetaart, om deze (KCW) lekker af te sluiten. Bij schemerlicht schiet er niet veel meer van over... Net genoeg om morgen nog eens na te genieten van mijn voorbije (naai)week.



Patroon: Svdhz
Stof/ Noeks en Soldeur Kortrijk

2 opmerkingen:

  1. Eenvoudig, maar echt prachtig kleedje!!! Ik heb je genomineerd voor een liebster award, http://moncoupdecoudre.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihihi... ik ben van hetzelfde gedacht... Je verdient inderdaad een Liebster Award omwille van je prachtige blog
    .
    Om eerlijk te zijn heb ik hem ontdekt tijdens een zoektocht naar blogjes die de moeite zijn... Die een dikke duim en een pluimpje verdienen voor alle werk die jullie doen om dingetjes te maken en te delen met iedereen!

    Vind die van jou zeker de moeite, ga die zeker blijven volgen...
    En... Ik nomineer je met 9 anderen met de Liebster-Award.

    Dikke proficiat! Je verdient het echt!
    Voor meer info over de Liebster-Award; check je mijn blogje maar even:
    mevrouwtjepauwtjesnaaisels.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen